آزمایش‌شده: کابل برق لایتنینگ۳ انکر  (Anker’s Powerline III Flow Lightning Cable)روکشی ممتاز و  نرم را ارائه می‌دهد.

 

شما در حال خواندن (مقاله) آزمایش‌شده با [۱]۹to5Toys هستید، جایی که ما موارد ضروری فناوری روزمره که زندگی را کمی راحت‌تر می‌کند را بررسی می‌کنیم. راهنمای کلی ما را برای آخرین بررسی‌ها مرور کنید و اگر مطلبی هست که می‌خواهید به شکل برجسته مشاهده کنید، در نظرات آزادانه بیان کنید.

کابل‌های برق (لایتنینگ) رسمی اپل طی سال‌های گذشته به دلیل ضعف زیاد در برابر فرسودگی و پاره شدن دچار نقایص زیادی شده‌اند و همین دلیل، پیشنهاد‌های سری سوم MFi را به بهترین انتخاب برای بسیاری از افراد تبدیل می‌کند. انکر (Anker) بارها و بارها رتبه‌ی خود را بالا برد تا برخی از گزینه‌های موردعلاقه ما را ارائه دهد و سیم‌های برق جدید (Powerline III Flow) این هدف را ادامه می‌دهد، اما این کابل‎ها با یک طراحی جدید نرم و اتصال USB-C ظهور می‎کنند. آخرین آزمایش ما با ۹to5Toys پاسخ می‌دهد که آیا این سیم‌های منحصر‎به‎فرد سزاوار جایگاهی در تنظیمات شارژ یا حمل روزمره شما هستند.

 

کابل برق انکر ۳ (Anker Powerline III Flow cable) در عمل

 

به‌عنوان آخرین مورد اضافه‌شده به مجموعه در حال رشد برق انکر از سری کابل‌های برق (لایتنینگ) MFi، جدیدترین و سومین نوع آن با بیش از یک نام جدید وارد بازار می‌شود. طراحی نرم و لطیف نوسازی شده که دارای رنگ‌های متنوعی است و نسبت به سایر سیم‌های موجود حتی سیم‌های اپل، حس برتری بیشتری ایجاد می‌کند. در زیر روکش جدید سیلیکونی مقاومت معمول انکر وجود دارد که ترکیبی از مقاومت خمشی و پیچشی بیشتری را ایجاد می‌کند. سر دیگر کابل نیز به یک آداپتور USB-C خاتمه می‌یابد و به شما امکان می‌دهد از شارژرهای PD یا GaN بهره‌مند شوید.

قیمت با توجه به طول سیم انتخابی خود از ۲۲ دلار شروع می‌شود، کابل‌های لایتنینگ جدید انکر (Powerline III Flow) کمی گران‌تر از سایر برندهای تجاری هستند؛ اما پس از آزمایش آن، افرادی که قصد دارند از گزینه‎های سری سوم با قیمت مناسب‌تر استفاده کنند، مطمئناً قدردان ساخت برتر در اینجا می‎شوند.

 

در اینجا نگاهی به برگه مشخصات می‌اندازیم:

  • نرم و لطیف برای لمس کردن: شما هرگز قبلاً چنین کابلی را لمس نکرده‌اید. با اتصال کابل Powerline III Flow به دستگاه خود، ژل سیلیکونی به‌طور قابل‌ملاحظه ‎ای بین انگشتان شما نرم می‌شود.
  • قدرت فوق‌العاده: نرم‌ترین کابل ما یکی از قوی‌ترین کابل‌های ما است. PowerLine III Flow مقاومتی برابر با ۲۵۰۰۰ خمیدگی را داراست که برای تحمل ضربه‌ها و فشار شارژ کردن در هنگام حرکت، فوق‌العاده کفایت می‌کند.
  • آن را خم‌کنید، بپیچید، منعطف کنید: حتی در صورت قرار گرفتن در کیف یا جیب یا پیچاندن دور یک شارژر قابل‌حمل، بدون گره خوردگی باقی می‌ماند.
  • گواهی ایمنی: MFi کار بی‌عیب و نقص را با همه دستگاه‌های برقی (لایتنینگ) شما، ازجمله آیفون ۱۲ و آیپد تضمین کرده است. وقتی به شارژر با قابلیت شارژ سریع (Power Delivery) متصل می‌شوید، دستگاه خود را با بالاترین سرعت ممکن شارژ می‌کنید.

با ۹to5Toys آزمایش‌شده است

جدیدترین مورد اضافه‌شده به پایداری شارژرهای انکر آیفون، مسلماً جذاب‌ترین آن‌ها تاکنون است. من سال‎هاست که از کابل‌های این برند استفاده می‌کنم و تقریباً همیشه آن‌ها را به پیشنهادهای رسمی اپل ترجیح داده‌ام؛ و گرچه سیم‌های قبلی انکر مطمئناً قابل‌اعتماد بوده‌اند، کابل Powerline III Flow آن‌ها را تا سطح جدیدی بالا می‌برد.

نکته موردعلاقه من در مورد این کابل، آن است که همه‌چیز در یک ماده نرم و لاستیکی پیچیده شده که علاوه بر افزایش دوام ترکیب، بسیار عالی است. اگر یکی از قاب‌های سیلیکونی اپل گوشی آیفون یا بندهای ساعت اپل (Apple Watch) را در اختیار داشته باشید، می‌دانید که استاندارد تا چه حد بالا تنظیم‌شده است و انکر موفق می‌شود این ماده را با یک ماده برتر مشابه مطابقت دهد که هنوز کاملاً منحصربه‌فرد است.

همه این موارد بیان می‌کنند که حتی با قیمت بالاتر از حد معمول، کابل Powerline III Flow انکر در قیمت ۲۲ دلار ارزش زیادی دارد. با وجود موارد اضافه‌شده، این کابل هنوز هم با نرخ مقرون‌به‌صرفه‎ای نسبت به پیشنهاد سری اول اپل است و به نظر من ساخت آن همه‌جانبه و بهتر است.

این کابل به‌سرعت به بهترین انتخاب من برای استفاده از پاور بانک‌های USB-C یا شارژرهای دیواری تبدیل شده است و به‌سرعت آیفون من را به بهترین شکل تکمیل کرده ‎است؛ و فقط زمان مشخص خواهد کرد که چگونه فرسودگی (پوسیدگی و پاره‎شدن) را تحمل می‌کند، اما اگر Powerline III Flow مانند سایر کابل‌های لایتنینگ انکر باشد، این مسئله هیچ مشکلی در آینده نخواهد داشت.

[۱] نام سایت

سبد خرید
Your cart is currently empty.